אני מרגישה שאני טובעת. הנשמה שלי רוצה לצאת. לבכות. אני עייפה מכל הקרבות שעברתי ועוברת. ומה עושים כשהחיים צוחקים לך בפנים? החיים מתפרקים לי בידיים ומול העיניים. קשה לי לנשום, לחיות. אני מנסה את כל העולם לתפוס. אני רוצה לקפוץ אבל רגליי תקועות עמוק באדמה. קשה לי. כואב לי. אני לא מצליחה לנשום. אני מרגישה כאילו כל העולם רובץ על כתפי. אני מנסה למצוא מקום מפלט ולא מצליחה. אני מקווה שכל זה יעבור, אבל כרגע אני תקועה עמוק בתוך הבור.