התחברות
הרשמה
זה נורמלי?(בתיאור)
אני א!ננתי לפני יומיים יותר מעשר פעם
זה הגיוני? זה בסדר?
31 בינואר 2023, 20:21
נורמלי
אהבה
4 תשובות
וואלה לא נראלי
ה
הדוגמנית של סטיפס
למי זה לא קרה
כ
כלבה תוקפנית
נשמע הרבה אבל כל אחד ומה שעושה לו טוב
c
calba
קרה לטובים ביותר
R
Ryuk1234
באותו הנושא:
נורמלי ש..(בתיאור)
תיאור מראה ואופי בתיאור(בנות)
ראיתי עכשיו משתמש שיש לו בתיאור סמל של הנאציזם, מותר בכלל לשים כזה דבר בתיאור?
זה נורמלי שרוב התלמידים בשכבה שלי כבר בעיצומם של שיעורי הנהיגה ואני עוד צריך לעבור תיאוריה?
זה נורמלי שזה מעליב אותי שחברות שלי שאנחנו חברות כבר חמש שנים מעדיפות ללכת למדא, המשך בתיאור
זה נורמלי ? לכו לתיאור
נורמלי שלא יצאתי מהבית או פגשתי חברים כבר יותר מחודש? (המשך בתיאור למה..)
בנות עזרהה עם מה אני לובשת את הגופיה הזאת שיראה נורמלי? (קישור בתיאור)
בן 12 עוד מעט 13 די רזה בתיאור כתוב תרגילים אז למבינים בכושר (המשך בתיאור )
נורמלי ללבוש כזה למסיבת ברכה? תיאור בפנים
מותר לשאול שאלה נורמלית וחוקית ע"פ כללי האתר, עם תגיות והכל, אבל לכתוב איזה משפט לא קשור וסתמי בתיאור?