6 תשובות
שואל השאלה:
^תודה (:
^תודה (:
אנונימית
בכיף
מאחלת לך תמיד טוב ושתדעי למחוק את האנשים שלא אכפת להם מהחיים שלך
מאחלת לך תמיד טוב ושתדעי למחוק את האנשים שלא אכפת להם מהחיים שלך
נורמלי ומזל טובב :)
נורמלי לגמרי ומזל טוב3>
לגמרי מוצדק שנעלבת. תדברי איתן, תגידי שאת מרגישה שהחשיבות של מד"א עבורן יותר גדולה ממך
אנונימית
נורמלי לגמרי ומובן.. הן גם יודעות מבעוד מועד מתי היום הולדת שלך ושאת בטח מתכננת לחגוג הן יכולות מראש לבקש שלא ישימו אותן במשמרת בערב של היום הזה.
לגמרי מוצדק שנעלבת
לגמרי מוצדק שנעלבת
באותו הנושא: