8 תשובות
הגיוני
זה הגיוני כי בכל זאת היית איתו והוא התקדם הלאה ועכשיו הוא עם מישהי חדשה
וכנראה שעדיין לא כל הרגש שלך אליו ניתן
אני חושבת שכן זה הגיוני בגלל שבכל זאת את פעם אההת אותו ואפילו אם את חושהת שאיבדת רגשות עדיין היה לך טיפה של אהבהה
כנראה את כבר לא אוהבת אותו אבל את אובססיבית
מה הקשר אובססיבית
זה הגיוני
^^אולי,יש כאלו שמפסקים לאהוב אבל מפתחים אובססיה