9 תשובות
כי למי יש כוח
זה לגיטימי, אני ממש חסרת ביטחון לגבי הגוף שלי ואין לי כוח לתגובות מאנשים אז בקושי ראיתי חברים ממרץ
יאללה תתחילי גלואו אפ כפול
תעשי תספורת חדשה (או שפשוט תחפפי ותסדרי את השיער יפה)
תטפלי בפנים- אם את יכולה למרות הקורונה ללכת לקוסמטיקאית אם יש צורך, תשטפי אותם כל יום ושימי קרמים מתאימים
תקני כמה בגדים חדשים שאת אוהבת שיגרמו לך להרגיש טוב איתם
תתחילי אורח חיים בריא וספורט (ותעלי/תרדי במשקל או תתחטבי)

חוץ מההרגשה העצמית שאת חווה כרגע אני רוצה להגיד לך שלחברים לא אכפת מאיך שאת נראת הם רק רוצים להיפגש איתך ולא משנה להם המראה :)
להרגשה שלך הייתי ממליצה להתחיל לשנות ת החיים שלך למסלול שתאהבי ותהיי גאה בו
שואל השאלה:
תודה יא מושלמתת!
אני באמת אקום ואסדר את עצמי היום.. נהייתי עצלנית כי זה קשה
קשה להיות בת חחח
את כן מטפחת את עצמי והכל, חופפת מורידה שיערות אבל השיער מתבלגן לי כל שנייה וזה קשה לטפל בו ולשמור אותו יפה, השיערות צומחות כל שנייה וחצי..
אבל יאללה בננות מתחילות יום טיפוח p:::
אנונימית
אל תדאגי לחברים שלך בטוח לא אכפת מזה וחוץ מזה מלא אנשים משמינים/מזניחים את עצמם בקיץ כולל אותי אז פשוט תצאי מהבית ותפגשי עם חברים :)
שואל השאלה:
לא אני פשוט נראית דוחה,
אולי זאת רק אני רואה את עצמי ככה אבל לא יודעת.. אני לא יכולה לצאת ככה מהבית
יכול להיות שאני באמת מקצינה אבל בכללי המצב רוח בגלל כל המצב לא משהו
אנונימית
שואל השאלה:
למה לא נפגשתם?
אנונימית
גם אני חח
אנונימית
ברור שכן לא נפגשתי עם חברים אחרי בית ספר מעל חצי שנה