8 תשובות
איכס. כי הן חארות של ילדות מה אני אגיד.
תתעלמי, הן כנראה סתם רוצות צומת לב ומשעמם להן
אל תתיחסי אליהם הם מקנאות בך
זה הגיל, תתעלמי
כנראה קנאיות
או שתתעלמי מהן או שתחייכי אליהן (מאוד ממליצה לחייך אליהן)
כנראה יש עלייך איזשהי שמועה ממליצה לך לבדוק את זה אם את מתכננת להישאר בבית ספר שלך
אם מקנאות בך
שואל השאלה:
לא נשאר לי פרחים אני ממש מצטערת:(
אנונימית
שואל השאלה:
ואני לא חושבת שיש שמועה עליי או משהו
אנונימית
יש בבית ספר שלי גם בנות כאלה ששונאות אותי

הן בטח סתם קנאיות