21 תשובות
מזמן ואני מודה על כל
בשלב שהתחלתי לקבל ביטחון עצמי
אה וכן ספוילר- זה ריסק את הביטחון
אה וכן ספוילר- זה ריסק את הביטחון
לפני כמה שנים ובכיתי את החיים שלי אבל אז הבנתי שאני נראת כמעט אותו דבר ושאני מושלמת
באחד הסגרים
שואל השאלה:
^^^^אותי זה ריסק
^^^^אותי זה ריסק
מאז שנכנס לי היגיון למוח (גיל 12)
אף אחד לא סימטרי ב100% זה לא באמת משפיע במציאות לא באמת שמים לב לזה לדעתי
שואל השאלה:
^^^^נראה לי שלא הבנת, מה שאת רואה במראה, לא ככה הם רואים אותך..
^^^^נראה לי שלא הבנת, מה שאת רואה במראה, לא ככה הם רואים אותך..
לא נכון
מראה זאת השתקפות
וטלפון זה בתוספת פילטרים ועיוותים
רואים אותי כמו שאני במראה
מראה זאת השתקפות
וטלפון זה בתוספת פילטרים ועיוותים
רואים אותי כמו שאני במראה
שואל השאלה:
^^אני מתכוון שאם חברה שלך למשל תצלם אותך עומדת מולה עם המצלמה הגבית של הטלפון (כמו שמצלמים חבר) , ככה אנשים רואים אותך, הסלפי והמראה זהים בתכלס חוץ מהאיכות.
^^אני מתכוון שאם חברה שלך למשל תצלם אותך עומדת מולה עם המצלמה הגבית של הטלפון (כמו שמצלמים חבר) , ככה אנשים רואים אותך, הסלפי והמראה זהים בתכלס חוץ מהאיכות.
לא
שואל השאלה:
תנסי את זה בעצמך^
תנסי את זה בעצמך^
ברגע שצילמתי בצורה רגילה במצלמה אחורית בטלפון את הילדה הכי יפה בבצפר עלה לי הביטחון והעניין של המצלמה הפסיק להזיז לי.
היא הייתה נראית רע ממש בתמונה למרות שבמציאות פנים מול פנים היא נראית כמו מלאך. ובשלב הזה הבנתי כמה מצלמה מעוותת לנו את הפרצוף
היא הייתה נראית רע ממש בתמונה למרות שבמציאות פנים מול פנים היא נראית כמו מלאך. ובשלב הזה הבנתי כמה מצלמה מעוותת לנו את הפרצוף
אנונימית
שואל השאלה:
^אולי היא פשוט לא פוטוגנית..
ותלוי איזה טלפון זה היה
^אולי היא פשוט לא פוטוגנית..
ותלוי איזה טלפון זה היה
בול
^^בכל מקרה זה מוכח שמצלמה מעוותת לנו את הפרצוף. איך שאנחנו נראים במראה זה הכי קרוב למציאות אלא אם כן אתה ממש לא סימטרי ברמה לא סבירה. ואיך בדיוק זה קשור לטלפון?
אנונימית
יש לי חוסר ביטחון בגלל זה.
אנונימית
שואל השאלה:
^^שמעי, אני לא מזלזל, אבל לאנדרואיד יש נטיה למצלמה לא איכותית במיוחד (הישנים לפחות)
^^שמעי, אני לא מזלזל, אבל לאנדרואיד יש נטיה למצלמה לא איכותית במיוחד (הישנים לפחות)
יש לי אייפון חיים
אנונימית
חוץ מזה שיש אנדוראידים עם מצלמה הרבה יותר טובה של אייפון זה סתם סטיגמה
אנונימית
מזמן. בוכה כל זה כל יום ❤
באותו הנושא: