17 תשובות
גיל 5
אנונימית
14 כזה
כשיצאתי מהבועה הורודה שחייתי בה כל הילדות וגיליתי שיש אנשים שסתם רוצים לעשות רע בלי שום עילה (!!)
זה היה בגיל 15 שהתחלתי לצאת לעולם באמת.
אבל מאז כבר למדתי איך להחליק הכל מהצדדים שלי, שום דבר לא נתקע עליי
והחיים מהממים בעצם ככה❤❤
15 וואו זה היה דיכאון של החיים ממש נגעלתי מכל איך שהעולם מתנהל
אני מניחה שעדיין לא, כשאני חושבת על זה. במובנים מסויימים אני מאוד נאיבית וילדותית, גם אם בדרך כלל זה לא נראה ככה. לגבי כל הדיכאון והסבל - לא חוויתי בעצמי, ואני מניחה שזה חלק מהעניין. מה שכן, אני מודעת לזה שהדברים האלו קיימים, לטבע האדם הלא מושלם, לחתירה למריבות ולמלחמות שנטועה בנו, לאכזריות ולכל זה. בכל זאת, אני חייה כאן, וקצת קשה לפספס. אבל לא נראה לי שהפנמתי יותר מדיי את העניין בינתיים. נקווה שאני גם לא אתבגר מהבחינה הזו בקרוב, נאיביות זה ביטחון
אנונימית
שואל השאלה:
אני מקנאה^
באיזה גיל את גילית את "הצד הרע של החיים"?
אנונימית
שואל השאלה:
11 אוף
אוי. מה קרה אז?
אנונימית
שואל השאלה:
פרידה פתאומית ממישו שאהבתי במשך שנה ומשהו נ.ב זה לא כזה אז זה היה ליפני חודשיים בערך..
הו, מצטערת בשבילך
אנונימית
שואל השאלה:
הכל בסדר תודה על ההבנה אבל כבר חצי התגברתי על זה , זה עדיין כואב אבל פחות בכי..
גיל 16