6 תשובות
אני מנסה להסתכל על הכל
ולא לראות את הצד הטוב ביותר או את הרע ביותר
ולא לראות את הצד הטוב ביותר או את הרע ביותר
פלוסים, כמובן. אני אדם חיובי, בניגוד ל־99% מן האתר הזה.
אנונימי
מינוסים. אני פסימית asf
אני סומך על הבורא ומה שיהיה יהיה
מנסה להתסכל על שניהם בצורה שווה
חושבת שהעולם מורכב, לא מנסה בכוח להרגיש למצוא טוב או רע
באותו הנושא: