9 תשובות
בערך כיתה ה
פשוט לא ראיתי טוב
וכן, נהיה יותר גרוע
פשוט לא ראיתי טוב
וכן, נהיה יותר גרוע
פשוט התחלתי לראות מטושטש בעין ימין בכיתה ז בערך
עוד בגיל 5 גילו שאני צריך משקפיים. למרות שהראייה שלי סבבה לגמרי אני עדיין צריך משקפיים מסתבר. המספר שלי הוא -2
אם מתחילים לראות מטושטש אומרים להורים שצריך בדיקת עיניים
גיל 9, בערך. אולי זה היה לפני. פשוט לא ראיתי טוב והלכתי לבדיקה. כן, עם השנים המספר הדרדר (לא דרמטית אבל כן, כנראה מפני שאני לא שומר על הרגלי ראייה בריאים).
כיתה ו
גיליתי שאני לא רואה כשהמורה כותבת בטוש אדום על הלוח, וטוש שחור חלקית מהשורה השלישית והיו לי מלא כאבי ראש באיזור שמאחורי העיניים
לקחו אותי לרופא עיניים (בגלל הכאב ראש) ואז עשו לי כמה בדיקות, בינהן בדיקת ראיה וגילו לי שאני צריכה משקפיים:)
המספר הדרדר עד כיתה ח ומאז יציב (אני כבר בת 20)
גיליתי שאני לא רואה כשהמורה כותבת בטוש אדום על הלוח, וטוש שחור חלקית מהשורה השלישית והיו לי מלא כאבי ראש באיזור שמאחורי העיניים
לקחו אותי לרופא עיניים (בגלל הכאב ראש) ואז עשו לי כמה בדיקות, בינהן בדיקת ראיה וגילו לי שאני צריכה משקפיים:)
המספר הדרדר עד כיתה ח ומאז יציב (אני כבר בת 20)
בכיתה ה או ו
והבנתי שאני צריכה כי פשוט הרגשתי שאני לא מצליחה להעתיק את מה שהמורה כותבת על הלוח
אממ
מ תאמת המצב שלי ברוך השם במשקפיים די סבבה לא גדל לי המון המספר
והבנתי שאני צריכה כי פשוט הרגשתי שאני לא מצליחה להעתיק את מה שהמורה כותבת על הלוח
אממ
מ תאמת המצב שלי ברוך השם במשקפיים די סבבה לא גדל לי המון המספר
תחילת כיתה ה' כבר הייתי עם משקפיים. היו לי איזה שנתיים שלוש עם מספר די נמוך (פחות מחצי) וכרגע הוא קבוע על בערך 2.
לפני גן טרום חובה מתישהו, ממש מוקדם
וכמובן שהתדרדר מאז, במיוחד עם כל הזומים בשנתיים שלוש האחרונות
וכמובן שהתדרדר מאז, במיוחד עם כל הזומים בשנתיים שלוש האחרונות
באותו הנושא: