2 תשובות
אני עשיתי אבחון בגלל שהמורה אמרה לאמא שלי לעשות לי אבל אני מכירה כאלה שעשו אבחון רק בשביל ההקלות...
תהליך די מסובך.
הלכתי לפסיכולוג קליני שעשה לי כל מיני מבחנים קטנים כאלה (להרכיב צורות, לחזור על מילים, לספר משהו על עצמי, לקרוא משהו באנגלית ובעברית וכ'ו) ואז עשיתי מבחן מוקסו (ללחוץ על מקש רווח כל פעם שאת רואה קלף 4 לבבות עם כל מיני הסחות דעת שמופיעות על המסך) פעמיים (פעם עם ריטלין פעם בלי) ואז הלכתי לנירולוג שעשה דברים דומים לפסיכולוג הקליני רק בקיצור ואחרי חודש הלכתי שוב לנירולוג שנתן מרשם לריטלין.
הלכתי לפסיכולוג קליני שעשה לי כל מיני מבחנים קטנים כאלה (להרכיב צורות, לחזור על מילים, לספר משהו על עצמי, לקרוא משהו באנגלית ובעברית וכ'ו) ואז עשיתי מבחן מוקסו (ללחוץ על מקש רווח כל פעם שאת רואה קלף 4 לבבות עם כל מיני הסחות דעת שמופיעות על המסך) פעמיים (פעם עם ריטלין פעם בלי) ואז הלכתי לנירולוג שעשה דברים דומים לפסיכולוג הקליני רק בקיצור ואחרי חודש הלכתי שוב לנירולוג שנתן מרשם לריטלין.
באותו הנושא: