התחברות
הרשמה
עכשיו קמתי ואני צריכה לקום מחר ב9 בבוקר מה אני עושה?
30 במרץ 2013, 16:54
בוקר
עייפות
קימה בבוקר
שינה
לילה
2 תשובות
לקום מחר בתשע (?)
ה
האם עשית משהו טוב היום?
קודם תשתפי פנים שיניים תתרענני ותלכי לישון היום ב9 וחצי בלילה ואז אולי תצליחי לקום ב9 בבוקר
ℒ
ℒℴνℯ ♥
באותו הנושא:
קמתי עכשיו ואני לא מצליחה לחזור לישון, לנסות שוב או לא? אני בעיקרון אמורה לקום ב8 לקניון והלכתי לישון ב1 וחצי
קמתי ממזמן, ואני עד עכשיו בחדר בגלל שאח של אבא שלי פה בסלון
אני לא מצליחה להרדם ואני צריכה לקום מחר מוקדם בגלל הבית ספר
קמתי עכשיו משינה ואני רוצה מטושטש בעיין וזה לא עובר למה?
אני לא מצליחה לישון ואני צריכה לקום מחר ב6 בבוקר מה לעשות?
קמתי עכשיו ובלילה נתפס לי הצוואר אני לא יכולה לזוז אפילו לא טיפה ולא לקום מהמיטה מה לעשות? דחוף
צריכה לקום ב10 כי יש לי תור ב11 וחצי ואני צריכה להתעורר על עצמי ולהתארגן וזה.
ישנתי 6 שעות ואני צריכה לקום עכשיו יש לי עבודה. איך להתעורר? חוץ מקפה
אני צריכה לקום ממש מוקדם מחר ואני לא נרדמת למישו יש עצות איך להירדם?
מחר אני צריכה לקום מוקדם ואני לא עייפה בכלל מה לעשות אני לא מצליחה להירדם...
לא נרדמת בגלל שאני מפחדת לישון מליצנים רוצחים ואני צריכה לקום ב7 וחצי מה לעשות?