אני לא יודעת איך לדעת כמה קלוריות אני שורפת בשעה על האליפטיקל. אני במהירות די גבוהה והתנגדות בינונית-גבוהה והדופק שלי על אזור ה150 כל האימון. לפי המכשיר אני שורפת 850 קלוריות בשעה ולפי מחשבונים באינטרנט זה באזור ה600 אבל השעון ספורט שלי מראה שאני שורפת רק 400-450 אז למה להאמין?