3 תשובות
אחרי קורס 60 תצטרכו לעבור כמה השתלמויות,כמו הכרת אמבולנס והדרכות פה ושם בתחנה.
ואז מתחילה תקופה שנקראית חונכות
החונכות זה השלב האחרון בהכשרה שבו אתם כבר תעלו למשמרות על אמבולנס ובשלב הזה ילמדו אתכם איך להיות חלק מצוות אמבולנס
ילמדו אתכם דברים על הציוד אמבולנס,איך לתקשר עם מטופלים,איך לקחת מדדים לפתוח תיקים במיון ועוד הרבה
אחרי שתעברו את השלב הזה אתם תסיימו את ההכשרה שלכם סופית ואתם תיחשבו מתנדבים עצמאים לחלוטין
בהצלחה :)
שואל השאלה:
איזה פעולות
15 מה?
כן?
בסוף הקורס כשתהיה בן 15 ותעבור הכרת אמבולנס