5 תשובות
בניין ונייד כאלו? נייח זה 20 ונייד זה 2.4
אין מינמום לא יודע את פשוט לפני כל תחילת משמרת כחלק מהבדיקת אמבולנס פורקת לחץ.
לחץ יש תמיד שמצטבר...
לחץ יש תמיד שמצטבר...
אנונימית
שואל השאלה:
כאילן כמה חמצן צריך להיות בבלון חמצן עזבי את הלחץ
כאילן כמה חמצן צריך להיות בבלון חמצן עזבי את הלחץ
אנונימית
שואל השאלה:
צודקות אבל לא לזה התכוונתי
השאלה שלי היא כמה לחץ (או לא יודעת איך לקרוא לזה) צריך להיות בחמצניפ.
הגיד אני בודקת בתחילת משמרת- כמה יש ואם זה מספיק. אז בחמצן גדול מה צריך להיות המינימום?
צודקות אבל לא לזה התכוונתי
השאלה שלי היא כמה לחץ (או לא יודעת איך לקרוא לזה) צריך להיות בחמצניפ.
הגיד אני בודקת בתחילת משמרת- כמה יש ואם זה מספיק. אז בחמצן גדול מה צריך להיות המינימום?
אנונימית
בנייד 2.4 בנייח 20
זה בליטרים אם אני זוכרת נכון
זה בליטרים אם אני זוכרת נכון
אנונימית
באותו הנושא: