7 תשובות
צריך רק את קורס 60
ואין יחס לאן עשית את הקורס בקשר להתנדבות
מה הכוונה מהישוב? כל עוד זה לא קורס 60 בתחנת מד"א מטעם מדא אי אפשר להתנדב
צריל לעשות קורס פרחי מדא לפני
מה זאת אומרת קורס 60 מהישוב? כמה זמן זה? מי מלמד אותך? זה בתחנת מדא?
שואל השאלה:
שה לא בתחנת מדא זה שהביאו מטעם הישוב שלנו אבל מישהי ממדא מעבירה את זה ויש לנו פעם בשבוע שיעור של ארבע שעות למשך 15 שבועות
שואל השאלה:
את הקורס פרחי מדא אני יכולה לעשות בכל גיל או רק בכיתה ח? כי כבר עברתי את כיתה ח ואני רוצה ממש להתנדב אז אני רוצה להבין איך זה הולך ואם אני אוכל להשלים את זה.
האמת שאצלנו עושים את הפרחי מדא כדי להתקבל לקורס 60. וזה רק מהשנה, אז אני חושבת שיתנו לך להתנדב גם בלי הפרחי מדא גם ככה כל החומר שם זה חומר שלומדים ב60
שואל השאלה:
אהה בסדר תודה רבה לך