8 תשובות
לא.
שואל השאלה:
אני מרגישה כמו איזו פריארית .. לא משנה מה הוא יגיד לי ומה הוא יעשה אני עדיין אוהבת אותו כמו שלא אהבתי אף אחד בחיים שלי ):
אנונימית
הגיוני לגמרי לצערנו יש לנו הבנות קטע מאוד דפוק עם זה וזה חרא אין מה להגיד
אבל זה באמת יותר מנורמלי
שואל השאלה:
מצד אחד אני רוצה לנתק איתו קשר אבל מצד שני אני יודעת שאם אני אנתק איתו קשר אני אתגעגע
אנונימית
את לא אוהבת אותו.
את פשוט לא יכולה להשתחרר מכמה שהוא חלאה.
אל תנסה להציג את זה כאהבה. אם הוא באמת היה אכזרי, את לא אוהבת אותו.
אנונימית