10 תשובות
התעוררתי :)
לא מכירה בן אדם נורמלי שיקום בשמונה בחופש
תני לו לישון
תני לו לישון
אובססיביות מלחיצה
אנונימית
תני לבן לישון עד שיש לו חופש מההיסטריה שלך
איזה הגזמה אחותי תני לו לישון
אוליי הוא נרדם מאוחר או משהו חכי עד הצהריים ואז לכי אליו
לא להלחץ מזה.
ואיך את יודעת מתי הוא קם?
ואיך את יודעת מתי הוא קם?
אנונימי
לא, מה ההיסטריה? תני לבן אדם לישון.
לא
תתקשרי למשטרה
מיד!
שנת יתר יכולה לגרום למוות ביסורים!
מיד!
שנת יתר יכולה לגרום למוות ביסורים!
באותו הנושא: