11 תשובות
אני חושבת שלהיות לבד זה לא דבר רע כי מתישהו בחיים צריך להתמודד גם עם זה ולאהוב את עצמך גם לבד ולא תמיד בסביבת אנשים אבל את גם צריכה שיהיה לך את האנשים שאת אוהבת, החברים זה גם חשוב צריך פשוט למצוא איזון בין שניהם
שואל השאלה:
זאתאני3^
אני יודעת שזה לא רע.. בגלל זה אני רוצה לדעת איך להתרגל לזה
זאתאני3^
אני יודעת שזה לא רע.. בגלל זה אני רוצה לדעת איך להתרגל לזה
אנונימית
שואל השאלה:
the sea^
אני ניסיתי מלא
the sea^
אני ניסיתי מלא
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא רוצה לשנוא את הלבד הזה.. אני לא רוצה להיות תלויה באנשים ולרדוף אחריהם כזה
ותודה שאת מנסה לעזור אני מעריכה את זה
אני לא רוצה לשנוא את הלבד הזה.. אני לא רוצה להיות תלויה באנשים ולרדוף אחריהם כזה
ותודה שאת מנסה לעזור אני מעריכה את זה
אנונימית
שואל השאלה:
נכון צריך.. אבל לפעמים אין אותה וצריך להסתדר
אני לא אוהבת למצוא את עצמי תלויה במישהו
אני רוצה לדעת להתמודד לבד ולהסתדר עם זה
נכון צריך.. אבל לפעמים אין אותה וצריך להסתדר
אני לא אוהבת למצוא את עצמי תלויה במישהו
אני רוצה לדעת להתמודד לבד ולהסתדר עם זה
אנונימית
שואל השאלה:
ברור שאפשר גם חברים
לא אמרתי שלא חחח
פשוט הם לא תמיד שם ועכשיו קצת קשה לי לסמוך על אנשים
אז אני רוצה לדעת איך להתסדר לבד ולאהוב את.זה גם
לא לסבול מזה ו
ברור שאפשר גם חברים
לא אמרתי שלא חחח
פשוט הם לא תמיד שם ועכשיו קצת קשה לי לסמוך על אנשים
אז אני רוצה לדעת איך להתסדר לבד ולאהוב את.זה גם
לא לסבול מזה ו
אנונימית
שואל השאלה:
ברור שזה לא רע
זה טוב לדעת לבקש עזרה
ברור שזה לא רע
זה טוב לדעת לבקש עזרה
אנונימית
שואל השאלה:
את מאוד נחמדה
מעריכה את זה מאודד
את מאוד נחמדה
מעריכה את זה מאודד
אנונימית
שואל השאלה:
הכל טוב חחח
תודה על זה שניסית לעזור זה לא מובן מאליו
הכל טוב חחח
תודה על זה שניסית לעזור זה לא מובן מאליו
אנונימית
אני מאוד אוהבת להיות לבד, אני פשוט שומעת שירים או באינסטגרם.. בתקווה שאף אחד לא יפריע לי
אנונימית
שואל השאלה:
אהבת מאז ומתמיד? או שלאט לאט מתחילים לאהוב?
אהבת מאז ומתמיד? או שלאט לאט מתחילים לאהוב?
אנונימית
באותו הנושא: