10 תשובות
אני
מעדיף מרק בצל בתור ראש ממשלה
כן אבא שלי
מעדיפה פחית פפסי בתור ממשלה
רק גברים סטרייטים לבנים ושטופי מוח
כל הממשלות גרועות באותה המידה, למרות שעכשיו תהיה כפייה דתית
וואלה אני
אנונימית
כן כל הכיתה שלי לצערי חיטרחי ילדה מהכיתה שלי מחה מזה שיהרסו לאנשים מהקהילה הלהטבית את החיים היא כאילו מרוצה מזה
אני מרוצה מהממשלה הזו.
ממשלה בלי כל השמאל הרדיקלי ובלי התנועה האיסלאמית, ממשלה יהודית.
ממשלה בלי כל השמאל הרדיקלי ובלי התנועה האיסלאמית, ממשלה יהודית.
וואלה עכשיו אני מרוצה מהממשלה בעיקר כי ביבי ראש ממשלה. ברגע שביבי נמצא בראש אני יודע ששום דבר לא הולך להשתנות והמצב במדינה יהיה גרוע ורגיל כמו שהוא היה תמיד ובלי שינויים. אצל ביבי תמיד לא היה כלום ולא יהיה כלום וטוב שכך.
אנונימי
באותו הנושא: