25 תשובות
אני לא שמחה כי אני לא רוצה חרדים בממשלה. נקודה
אנונימית
יש רמיסה של השמאל
וגם הדבר הזה הממשלה הזאת קיצונית תרחיק אותנו מאהדת העולם
הכי קל להגיד הכל שלי שלי ושלי ושהם ילכו
האמת היא שהערבים היו פה בדיוק כמו שאנחנו היינו פה
ומגיע להם מדינה וסיום הכיבוש
אנונימי
שואל השאלה:
^אנונימית
ואם כל הממשלה היו ליכוד וציונות דתית היית שמחה?
אנונימי
אני לא מסכים עם השמאל
אבל אני לא רוצה חרדים בממשלה
וחרדים זה שמאל כלכלי קיצוני
ואני בעד קפיטליזם
ממשלה של ליכוד הציונות הדתית ליברמן גנץ וסער זאת הממשלה הכי טובה
אבל ביבי מסית נגדם
שואל השאלה:
tal2120
במה רודפים את השמאל?
הימין באמת שואל את עצמו על מה השמאל אומר שהוא נרדף, והשמאל לא ממש מספק דוגמאות.
תוכל לתת דוגמאות?
אנונימי
שואל השאלה:
בקשר לטענה על הסתה.

תוכלו לתת דוגמאות להסתה שביבי הוציא מפיו?
אנונימי
אתה רציני
כל הזמן אומר גנץ תומך בפלסטין
לפיד שמאל קיצוני
זה שקר
ביבי מבין שבלעדי סמוטריץ' ובן גביר אין לו דרך להמשיך לשלוט שהם שונים מאוד מהשותפים שלו בעבר בדרישות שלהם ולצערי הכוח עלה לו למוח, את המעשים שלו בעבר באמת הערכתי אבל ביבי של פעם רחוק שנות אור משל היום, אפילו לחברי המפלגה שלו הוא לא דואג
הוא גם מבין שזאת הדרך היחידה שלו לטפל בעניינים המשפטיים שלו ולעכב אותם
אני לא חושבת שהולך להיות פה סוף העולם ומדינת הלכה וכל הפרנויה שיש לחלק מהאנשים אבל ללא ספק אני חושבת שהמצב הכלכלי והחברתי יתדרדר בגלל פגיעה במערכת המשפט ודאגה לקבוצות מיעוט במקום לטובת הכלל
עוד משהו מדאיג, בינתיים הממשלה עוד לא קמה וכל החוקים שמעבירים בינתיים נועדו כדי לשמור על הכוח שלהם, שום דבר על המצב הנוראי במדינה הזאת מלבד שתהיו להם יותר סמכויות ויוכלו לברוח מהחוק
או זה שהדבר הראשון שדנו במו"מ של עוצמה יהודית זה לבטל את מצעד הגאווה
שואל השאלה:
^rolli
יכול להיות שביבי אומר את זה, אבל בוא, אלו אמירות נורמליות שפוליטיקאים אומרים אחד על השני בכל העולם.
גם השמאל אומר את זה על הימין.
ליאיר לפיד יש אוצר מילים מאוד מגוון על הימין.
אנונימי
נכון
לא אומר שהם בסדר
אבל בשנייה שביבי ילך ויהיה מישהו אחר בליכוד
הממשלה שאמרתי תקרה ויהיה טוב
שואל השאלה:
לא יכול להיות שההתנגדות היא רק בגלל דברים שעכשיו קורים, שהרי כבר הרבה שנים שהשמאל מתנגד לימין בכלל ולנתניהו בפרט.

השינויים בחוקים, לגופו של עניין יכול להיות שהם חוקים נכונים.
וגם אם את חושבת שאינם נכונים, תודי שהם בתוך המשחק הפוליטי שכל ממשלה עושה כדי לרצות את שותפיה. גם השמאל העביר חוקים כדי לרצות את כלל השותפים.
זאת אומרת, שגם בממשלת שמאל תקבלי חוקים שמועברים רק כדי לרצות שותפים.

ותודה לכל העונים.
מהנה לשמוע דעות שונות
אנונימי
שואל השאלה:
^rolli
איך זה שביבי יילך יעזור להסתה אם הוא עצמו לא מסית יותר מאחרים?

אם כבר חשובים לך המילים שפולטיקאים אומרים, אתה צריך להעיף את יאיר לפיד שמנוול פיו על מצביעי הימין בחופשיות עם מילים שבחיים לא תשמע מביבי
אנונימי
תעיף את שניהם מצדי
נמאס מההסתה
לפיד וביבי באותו מקום בפוליטיקה
הם סתם מסיתים אחד נגד השני וביחד הם היו מצליחים הכי טוב
אני רוצה מבחינה בטחונית מה שבן גביר רוצה ומבחינה כלכלית מה שסמוטריץ רוצה ומבחינה חברתית מה שלפיד רוצה
זה הכי מושלם לדעתי
שואל השאלה:
^rolli
האם מבחינה מדינית היית מעדיף את ביבי?
וכן האם היית מעדיף את ביבי ביחס לבעיות ביטחון חוץ (ממדינות אויב, ולא ביטחון פנים)?
אנונימי
מן הסתם ששמאלנים יתנגדו למי שמציג את עצמו כאיש ימין בראש מפלגה ימנית (נתעלם מהעובדה שביבי הוא בעצם שמאלני כן)
גם בעבר היה את העניין שהוא מסית וכל הקמפיינים שלו הם מתרכזים בלהראות את הצד השני כרע והשנה ראיתי את הקמפיינים של כל המפלגות תראה את של יש עתיד השנה שמתמקד בדיוק ההפך, וגם מי שהיו אחראים על הקמפיין אמרו בעצמם שהשתמשו באמצעי הפחדה, וגם בתקופת רבין שהקמפיין שלו התמקד בזה שרבין יתן את ירושלים
וכמו שאמרת יש את עניין התיקים שלו שזאת סיבה בפני עצמה מספיק טובה שכל עוד לא יעמוד לדין ויחליטו שהוא חף מפשע לא ירצו אותו כראש ממשלה


לאפשר לשר להחזיק בכמה תיקים ולמישהו שאשם בפלילים להיות שר זה לא לטובת אף אחד מאיתנו
ביבי טוב ביחסי חוץ אז שהוא יהיה בזה
ומדינית ביבי גם אחלה יחסית
אבל בשאר לא
שואל השאלה:
^סטלה
מסכים איתך שביבי משתמש בקמפיין הפחדה, אבל אולי הוא צודק בדבריו? אולי באמת יש ממה לפחד מהצד השני? אולי באמת מדינת ישראל משלמת מחירים מיותרים כדוגמת עליה בפיגועים בזמן שהשמאל בשלטון? למה להזהיר מפני המחירים שיבואו משלטונו של הצד השני זה דבר בעייתי?

שנית, השמאל מנהל קמפיין הפחדה מפני הכהניסטים, ובעבר מפני החרדים החשוכים, וחוץ מאמירות קיצוניות ממש לא הפריע לאף אחד בשמאל.

שלישית, בקשר לכתבי אישום. פגשתי שמאלנים רבים במהלך חיי שמתנגדים לביבי בגלל הכתבי אישום אך הם אינם קראו אותם או שקראו אבל אין להם מושג מה הם קראו.
אז, אולי ביבי צודק בטענה שתפרו לו תיקים? ובפרט שיש המון משפטנים שטוענים שכל התיקים האלו הם ערימת שטויות.
ועוד, שבאמת נראה לך שאנשים עם דעה פוליטית ברורה מאוד נגד ביבי יכולים להיות אובייקטיבים כשהם עוסקים "מקצועית" בעינייניו?
אנונימי
הממשלה הזו תיקח כסף מאנשים עובדים ותעביר לאנשים שלא עובדים
ואני דווקא תומך בליכוד אבל חושב שנתניהו שמאלני מדי
אני ימיני בדעותי אבל אני נגד כל הקטע של לחזק את המדינה בקטע דתי, גם כך היא מדינה יהודית היא לא צריכה להיות הלכתית לא צריך לכפות את הדת על אף אחד. וגם נגד מה שהולך להיות עם חרידים לדעתי חרידים צריכים לעבוד לא פחות ממה שאני עובד ולשרת בצבא כמוני וללמוד מקצועות ליבה כמוני ולשלם מיסים כמוני זה שהם לומדים תורה זה מצויין שיעשו מה שטוב להם אבל שזה לא יבו על חשבוני כשלא ביקשתי את זה
^ לגבי החרדים אני מסכים
לגבי בן גביר, מי יחליט על המשטרה אם לא נבחר ציבור? אם יש פושע ערבי ויש שוטר ערבי, נראה לך שהשוטר יעצור את הפושע? צריך נבחר ציבור שיחליט על הנושא ולא יתן לשוטר ערבי לשחרר את הפושע הערבי
^ שמע, מערכת האכיפה והמשפט בישראל בשפל, הגיע הזמן לעשות פה שינוי
ניתן לו הזדמנות, מקסימום יהיה גרוע נחליף אותו עוד 4 שנים
הוא קיבל בסך הכל רשות עם תקציב של 2 מיליון שקל בשנה, לא ביג דיל
אני לא שמחה שהממשלה החדשה תקום כי היא מקדמת אידאולוגיה שאני לא מסכימה איתה