10 תשובות
שואל השאלה:
למה עוד שנה? עוד 20 שנה.
למה עוד שנה? עוד 20 שנה.
אנונימי
כן אבל עם כולם יכתבו מאנונימי את הדברים האלה והתחבאו
זה לא יגיע לשום מקום
צריך להיות מאוחדים
זה לא יגיע לשום מקום
צריך להיות מאוחדים
אנונימי
שלא מרוצים מהממשלה? אתה מתכווננת לאלה שמרוצים לא?
לא יעזור לכתוב מאנונימי ולהתחבא לפי דעתי
אנונימי
שואל השאלה:
כלום לא יעזור. אויבי הליברליזם מביאים ילדים רבים, אין לנו סיכוי לעצור אותם בדרכים דמוקרטיות.
20 שנה מהיום ישראל תהיה איראן. מדינה דתית וענייה, בסופו של דבר גם החרדים והדתיים יסבלו, כי אלה שמביאים את רוב הכסף והטכנולוגיה לא ירצו לחיות פה.
כלום לא יעזור. אויבי הליברליזם מביאים ילדים רבים, אין לנו סיכוי לעצור אותם בדרכים דמוקרטיות.
20 שנה מהיום ישראל תהיה איראן. מדינה דתית וענייה, בסופו של דבר גם החרדים והדתיים יסבלו, כי אלה שמביאים את רוב הכסף והטכנולוגיה לא ירצו לחיות פה.
אנונימי
^נתניהו דווקא ידוע בתור ראש ממשלה שבמשך כל שנותיו בשלטון לא עשה כלום נגד איראן.
אותה ממשלה הייתה במשך 12 שנים וזה לא קרה
לא אוהב בכלל את המפלגות החרדיות אבל מה שאתה רושם זה לא נכון.
לא אוהב בכלל את המפלגות החרדיות אבל מה שאתה רושם זה לא נכון.
אני ממש שמח
כי בנימין נתניהו ידוע כקשוח מאוד מול איראן
ואיראן ותושביה הם האויבים לדעתי של ישראל והגורמים לכל הבעיות שלה
ולא שום מדינה אחרת
בכל מקרה שיהיה בהצלחה
כי בנימין נתניהו ידוע כקשוח מאוד מול איראן
ואיראן ותושביה הם האויבים לדעתי של ישראל והגורמים לכל הבעיות שלה
ולא שום מדינה אחרת
בכל מקרה שיהיה בהצלחה
אנונימי
תראה, אני לא חובב גדול של הממשלה הנוכחית, אבל מה בדיוק אתה מציע לעשות?
אני לא מרוצה והדעות שלי הן יותר נוטות למרכז, נראה לי. אבל אתה סתם מגזים, זה לא יקרה. זו לא הפעם הראשונה שיש ממשלת ימין; כן עכשיו היא קיצונית שזה לא קול ויש מצב שתהיה ירידה באיכות החיים, אבל בסופו של דבר אם יציעו משהו קיצוני אין סיכוי שזה יעבור חוץ מזה שאני לא מאמינה שמה שכולם חוששים ממנו באמת יקרה.
באותו הנושא: