17 תשובות
כן, ברור, איך לא אהיה מרוצה כשאנטישמים ותומכי טרור יושבים בתור חברי כנסת ואיך לא אהיה מרוצה שהכל כולל הכל עלה בהמון! את הדרום אנחנו מאבדים, הפשע חוגג כאן, בטח מרוצה.. לא רואה סיבה לא להיות מרוצה.
avital.s
את יודעת שהרשימה המשותפת יושבים באופוזיציה עם ביבי? רק אומר..
את יודעת שהרשימה המשותפת יושבים באופוזיציה עם ביבי? רק אומר..
^נו מעולה! המקום שלהם הוא באופוזציה, ולא בקוהליציה.
כן, לא הרגשתי שינוי בכלל אז הכל נשאר אותו דבר בעיני... אחרי קרבות ברטוריקה אני לא עוקב
^^avital.s
אבל הם יושבים עם ביבי ובן גביר
אבל הם יושבים עם ביבי ובן גביר
לא , כי מפלגה שמתיימרת לייצג את הציבור הרוסי ( ישראל ביתנו ) לא מייצגת אותי ואני מתחרטת שבחרתי בה
לא
^^^^ כן.. כי לצערנו הם צריכים לשבת איפשהו אבל האופוזציה היא אחלה מקום בשבילם ולא בקוהלציה שלשם שייכים רק ציונים ולא תומכים בטרור.
פחח לא
^^ אבל פעם הקודמת שהם ישבו איתנו באופוזיציה ירדתם עלינו אז עכשיו שהם יושבים איתכם זה בסדר? אני לא מבין כאילו מה
לא
לא ולצערי אפילו פוטין לא יוכל לעזור
לא
הלוואי שיפילו פצצה על הכנסת אף אחד שם לא ראוי כולם מושחתים ושקרנים
הלוואי שיפילו פצצה על הכנסת אף אחד שם לא ראוי כולם מושחתים ושקרנים
לא.
^אני לא ירדתי על כזה דבר, המקום שלהם הוא באופוזציה, גם של השמאל אבל בסדר..
באותו הנושא: