8 תשובות
א. זה אטאיסט
ב. לי אישית זה מוריד אבל יש המון בנות שזה לא
נופ.
מעלה פלוס פלוס
מעלה ממש
לא. אתאיזם זה אחלה
כן, כי אני לא אוהבת בנות
אבל אתאיסטים בכיף
מעלה לי מאוד מאוד אם תיהיה לי חברה אני ארצה שהיא תיהיה אטאיסטית
אנונימי