11 תשובות
תלוי כמה אתה עושה
זה כמו להגיד אם חייב לנגב את התחת, זה לא חייב פשוט כדאי מאוד
לא, אם אתה יודע מה הlimits שלך.
תמיד מומלץ...
א' זה יכול להציל חיים
ב' זה נותן ביטחון ויכול להעלות לך את כמות החזרות כי אתה מרגיש שמקסימום אם לא תצליח יעזרו לך ואין לך ממה לפחד
ג' אם אתה לבד ועושה פחות מהדרך כלל ופתאום לא מצליח להרים איזו חזרה זה ממש מסוכן ואתה צריך לעבור לישיבה ולגלגל את המוט עליך למטה
א' זה יכול להציל חיים
ב' זה נותן ביטחון ויכול להעלות לך את כמות החזרות כי אתה מרגיש שמקסימום אם לא תצליח יעזרו לך ואין לך ממה לפחד
ג' אם אתה לבד ועושה פחות מהדרך כלל ופתאום לא מצליח להרים איזו חזרה זה ממש מסוכן ואתה צריך לעבור לישיבה ולגלגל את המוט עליך למטה
תלוי אם זה משקל שאתה לא בטוח בו או שאתה עייף אז כן
אני לרוב לא מבקש שישמרו עלי פשוט עושה קרוב לכשל
אני לרוב לא מבקש שישמרו עלי פשוט עושה קרוב לכשל
תלוי אם אתה מגיע לכשל או לא תמיד הייתי ממליץ על שמירה אין לדעת
מתי תגיע למצב שהמוט על הצוואר שלך ואתה נחנק למוות
מתי תגיע למצב שהמוט על הצוואר שלך ואתה נחנק למוות
תלוי כמה אתה עושה אם זה הpr חייב אבל פשוט תחשוב כיאלו אין מישהו שם לשמור בשביל יותר סיכויי הצלחה לא יודעת אני תמיד עושה ככה
אנונימית
כדאי מאוד
שואל השאלה:
מה זה פי אר
מה זה פי אר
אנונימי
רק במשקלים כבדים הייתי אומר שחייב. במשקלים נמוכים יותר לא חובה
בהנחה שאתה מתאמן במכון ולא קונה ציוד לבית או משהו (כי אם כן אז תקנה כלוב עם מוטות ביטחון וזהו).
כן אם אתה עובד במשקל שהוא לא שגרתי וחדש לך
ואם אין אנשים סביבך(נדיר, אלא אם כן זה איזה חדר כושר נידח של בניין או משהו) אז פשוט אל תשים סוגרים ובמידה והמוט מתרסק פשוט תעיף אותו לצד והפלטות יפלו
ואם שמת סוגריים אז תגלגל אותו עלייך עד הברכיים לא בעיה
כן אם אתה עובד במשקל שהוא לא שגרתי וחדש לך
ואם אין אנשים סביבך(נדיר, אלא אם כן זה איזה חדר כושר נידח של בניין או משהו) אז פשוט אל תשים סוגרים ובמידה והמוט מתרסק פשוט תעיף אותו לצד והפלטות יפלו
ואם שמת סוגריים אז תגלגל אותו עלייך עד הברכיים לא בעיה
באותו הנושא: