7 תשובות
זה מה שעשו בתנ"ך ולא עבד לנו כל כך
בתנ"ך היו צבאות ישראל ^
כמה בורות.
אין אני - יש מצ"ר, אני מקווה שהתכוונת לאותו חצי שאין תורתם אומנותם. אם זה ככה - אני איתך.
תוצאה - אני התכוונתי למה שעשה עם ישראל לאורך כל הדורות, "איש למטה איש למטה".
אין אני - יש מצ"ר, ככה זה מה שצריך להיות: כנגד 1000 לוחמים יש 1000 לומדי תורה.
אני מציע משהו אחר..
להפוך את הצבא לצבא חרדי על פי ההלכה ולגייס חצי מהחרדים.
עליי הם יסכימו להתגייס.
רעיון נפלא למדינת חורבן