התחברות
הרשמה
למה כשאני עייפה אני יותר חדה אבל כשאני ישנה טוב אני לא?
30 בדצמבר 2022, 04:30
עייפות
שינה
לילה
שעות שינה
בוקר
3 תשובות
אני גם ככה
חיות לילה
F
FEISTY
הגוף מפריש אנדרנלין בשביל להשעיר אותך ערה לכן זה
A
AllFhe
אחי אל תגיד סתם דברים בלי לדעת^
N
No bodi
באותו הנושא:
למה אני עייפה כשאני בקושי ישנה אבל כשאני ישנה יותר שעות אני מתה מעייפות?
איך לא להיות מחר עייפה כל היום בבצפר? אני ישנה שבע שעות ואפילו כשאני ישנה עשר אני עייפה
למה כשאני ישנה מוקדם ב22:00 כזה אני לא מצליחה לקום ואם קמתי אני ממש עייפה אבל כשאני ישנה מאוחר יותר אני קמה ערנית ????
איך זה כשאני ישן יותר אני קם יותר עייף?
איך לא להתעורר עייפה בבוקר?(גם אני ישנה 10 שעות אני עייפה כשאני מתעוררת בבוקר)
למה כשאני ישנה 4 שעות אני יותר ערנית מאשר שאני ישנה 7 שעות
איך זה הגיוני שכשאני ישנה איזה 4 שעות אני עירנית למשך כל היום אבל כשאני ישנה 8 אני נשארת עייפה מהבוקר עד הלילה?
זה הגיוני שאני הרבה יותר עייפה כשאני במחזור?
למה אני תמיד עייפה? גם כשאני ישנה מספיק
למה אני מזיעה ממש בקלות (גם כשאני ישנה) אני עייפה כל הזמן ויש לי ליחה בגרון?
כשאני עייפה אני יותר אנרגטית וזורמת..הגיוני?