6 תשובות
למצוא חברות חדשות, הן לא שמות עליך ולא מגיע לך
תמצאי חברים חדשים, תאמיני לי אני בטוחה שתמצאי אנשים יותר טובים
הגיוני ומבאס
נראלי במקרים כאלה כדאי למצוא עוד חברים
שואל השאלה:
לא הבנתם יש לי עוד חברות חוץ מהן ואני נמצאת הרבה בלי החבורה וגם אני יודעת שאם אני אצא מהחבורה יווצר מזה הרבה ריבים ואז אני אהיה כל הזמן לבד כי זו חבורה יחסית מקובלת
אם את לא רוצה לנתק איתן קשר, תדברי איתן על זה
תמצאי חברות חדשות,מגיע לך יחס יותר טוב ממה שהן נותנות לך.
אם הן היו באמת חברות שלך הן לא היו נותנות לך לעולם להישאר בחוץ