כשאני לא מבינה שמעו אני קוראת לה והיא מסתכלת עליי ואני קוראת לה שוב ושוב והיא מתעלמת ואני לא לוחשת אני מדברת בקול שאפשר לשמוע והיא לא עונה ובדיוק שתי שניות אחרי שמישהו שואל שאלה היא עונה לו ישר ושואלת מה לא הבנת ומסבירה לו מול כולם ורק אחרי שהיא עונה לאחרים אני קוראת לה שוב ורק אז היא באה אבל היא לא ממש מסבירה לי היא יותר סוג של מגלה לי.... וזה ממש מעצבן אותי ואחרי זה היא נראת מעוצבנת שאני לא מבינה תחומר--- מה הקטע שלה איתי