4 תשובות
הבעיה בה לא בך
תתלונני להנהלה
תתלונני
תתלונני אם זה ממשיך.
איכסס לא מתאב מורים מסוגייה כזו..,תגשי להנהלה..,אפילו ברמה שתפי את הורייך..ויעלו את הנושא גם מול המורה/הנהלה
זה יכול להיות תחילתו של "נזק"