5 תשובות
לא צריך ישר להיפרד בגלל זה,אבל את צריכה לדבר איתה.
תתקשרי אליה ותכתבי לה הרבה הודעות,ותאמרי לה שאת רוצה להיפגש.
תגידי לה את כל מה שכתבת כאן - שאת אוהבת אותה,את לא רוצה להיפרד בגלל זה,אבל את מרגישה שהיא כל הזמן מסננת אותך ולא עונה לך,ואני בטוחה שתצליחי למצוא פתרון מתאים או לפחות תבינו למה זה ככה.
תתקשרי אליה ותכתבי לה הרבה הודעות,ותאמרי לה שאת רוצה להיפגש.
תגידי לה את כל מה שכתבת כאן - שאת אוהבת אותה,את לא רוצה להיפרד בגלל זה,אבל את מרגישה שהיא כל הזמן מסננת אותך ולא עונה לך,ואני בטוחה שתצליחי למצוא פתרון מתאים או לפחות תבינו למה זה ככה.
פשוט דברי איתה על זה
אנונימית
שואל השאלה:
^^אני מנסה, היא כמעט תמיד עסוקה..
^^אני מנסה, היא כמעט תמיד עסוקה..
אנונימי
שואל השאלה:
^^כן, אני לסבית, למה זה חיוני?
^^כן, אני לסבית, למה זה חיוני?
אנונימי
^ לפי איך שזה נשמע כן,
תנסי לקבוע איתה יותר פגישות
תנסי לקבוע איתה יותר פגישות