3 תשובות
פשוט לנתק ולהתקשר עוד פעם (אם באמת רצית לדבר, אם לא אז לא להתקשר שוב)
להבין שיש לה עוד אנשים בחיים ושמותר לה לדבר עם כולם!!!!!!!
תאמרי לה
טוב את מתייחסת אלי או שאני מנתקת
טוב את מתייחסת אלי או שאני מנתקת
באותו הנושא: