4 תשובות
אם את שמה לב שאת מתנהגת קצת לא בסדר זה כבר טוב. תנסי לראות איפה את לא בסדר ויכולה להשתפר ככה שאנשים ירצו יותר לבלות איתך. יאללה בואי למסיבה
אני בדיוק הייתי במצב שלך ולאט יוצאת מזה
פשוט תנסי לדבר עם אנשים כמה שיותר ואל תפחדי להכיר אותם
תהיי את ואל תנסי לעשות פוזות מהחוסר ביטחון
פשוט תנסי לדבר עם אנשים כמה שיותר ואל תפחדי להכיר אותם
תהיי את ואל תנסי לעשות פוזות מהחוסר ביטחון
אנונימית
אני חושבת שחוסר ביטחון זה משהו שצריך פשוט ללמוד להתגבר עליו. זה תהליך שלוקח זמן והוא לא תמיד פשוט, אבל אפשרי. אולי זה שאת אומרת שאת מרגישה שאנשים לא עפים עלייך ושאת זורקת עליהם את העצבים וכל זה, נובע מחוסר ביטחון ולא באמת הסיטואציה. תדברי עם האנשים שאת מרגישה ככה בסביבתם, תשאלי אותם אם הם גם מרגישים ככה ותנסו ליצור פתרון ששתי הצדדים ירגישו טוב. מקווה שעזרתי
מה שלעשות זה להמשיך כך. במסיבות יש זוגות שמתמזמזים ולא צריך להתקרב לשם
באותו הנושא: