6 תשובות
לבכות*
הם לא יזכרו את זה לעוד הרבה זמן ואף אחד לא מצפה ממך לשיר מושלם, זה בסדר אם לא היה טוב אין איך לשנות את זה עכשיו
על תוצאה דמות מעניים
בהתחלה זה תמיד ככה , אבל את תתרגלי לזה , הכל טוב
אנונימי
היי יקרה שלי!!! הכל ב ס ד ר.
זה בסהכ רק קריוקי וזיופים ף בקטנה חח לא דפקת נוד או משהו! אף אחד לא יסתכל עליך במבט שונה
אני אוהבת אותך מאוד יקרה שלי בת ישראל המדהימה אין על הילדים של בורא עולם! בורא עולם אוהב אותך אהבה שאינה תלויה בדבר!!! חנוכה שמח מתוקה שלי
זה בסהכ רק קריוקי וזיופים ף בקטנה חח לא דפקת נוד או משהו! אף אחד לא יסתכל עליך במבט שונה
אני אוהבת אותך מאוד יקרה שלי בת ישראל המדהימה אין על הילדים של בורא עולם! בורא עולם אוהב אותך אהבה שאינה תלויה בדבר!!! חנוכה שמח מתוקה שלי
זה רק קריוקי בדרך כלל עושים את זה לכיף ואף אחד לא לוקח את זה ברצינות ובוחן איך את שרה
אני מאמינה שלא אכפת להם מזה וגם אם כן הם ישכחו בקרוב אין לך מה להיות מובכת
אני מאמינה שלא אכפת להם מזה וגם אם כן הם ישכחו בקרוב אין לך מה להיות מובכת
באותו הנושא: