5 תשובות
אתם תעברו את זה ❤
שואל השאלה:
זה פשוט מרגיש כמו סיוט שלא נגמר. היא כל הזמן בוכה אני לא מפסיק לחבק אותה כי אני כבר מפחד לאבד אותה חס וחלילה
אנונימי
חס וחלילה,
לנסות לתמוך ולעזור כמה שיותר, זה תקופה קשה אבל היא תעבור
שואל השאלה:
אנסה את מה שאמרת ותודה רבה לכן
אנונימי
תגרום לבני המשפחה שלך להעריך אותה יותר.
תבלו זמן איכות ביחד יותר זמן, תציע לה ללכת איתך לבלות החוצה, או לפארק.
תגרום לה לשכוח מזה לפרק זמן שהי אתרגיש יותרטוב, תראה איתה סרטים כשאתם מכורבלים בסלון עם פופקורן.
תראה לאמא שלך שאתה מעריך אותה.

ולגבי אחים ואחיות שלך, אל תדאג יבוא יום והם יחזרו בריצה ויצטערו על זה שהיו כאלה

אתה בן אדם מדהים