4 תשובות
זה נורא קשה אני יודע אבל את תפגעי הרבה יותר אך את לא תשחררי ממנו עכשיו תנסי להעסיק את עצמך בדברים אחרים אולי אפילו תמצאי מישהו חדש יותר טוב ממנו ושבאמת ירצה אותך
חושבת שכדאי לך לשחרר נכון שזה קשה אבל זה באמת נשמע רעיל ויכול להיות שגם מבחינתו איתם בקטע אבל פשוט לא היה לו בעיה להיות בקטע עם שתיכן ובן אדם כזה עדיף שלא לשמור על קשר ותאמיני שאת תמצאי עוד הרבה יותר טובים ממנו לאהוב אותם
שואל השאלה:
אני מאוהבת בו בטירוף קשה לי באמת
אנונימית
לא, אל תשלחי לו זה סתם יפגע בך יותר ואת תגעי לאותו המצב או למצב יותר גרוע . תנסי לשחרר ממנו וזה יעבור עם הזמן