5 תשובות
לא אני גילחתי כבר עשיתי לייזר אבל לפני זה גילחתי גם בחורף
זה לא נכון
אני כן
זה פשוט לא נעים אם לא מורידים
H~S
אני מגלחת ברגע שזה כבר מוגזם
כי אני לא מרגישה נח
מה איכפת לי מה אחרים חושבים
הם גם ככה לא רואים את זה
את לא חייבת לגלח , צריכים להתאהב עם שיער
אני מגלחת שזה הופך למוגזם או שיש לי כח וגם אני מתחילה בחורף הזה לייזר אז אני חייבת