5 תשובות
לא אני גילחתי כבר עשיתי לייזר אבל לפני זה גילחתי גם בחורף
זה לא נכון
אני כן
זה פשוט לא נעים אם לא מורידים
אני כן
זה פשוט לא נעים אם לא מורידים
אני מגלחת ברגע שזה כבר מוגזם
כי אני לא מרגישה נח
מה איכפת לי מה אחרים חושבים
הם גם ככה לא רואים את זה
כי אני לא מרגישה נח
מה איכפת לי מה אחרים חושבים
הם גם ככה לא רואים את זה
את לא חייבת לגלח , צריכים להתאהב עם שיער
אני מגלחת שזה הופך למוגזם או שיש לי כח וגם אני מתחילה בחורף הזה לייזר אז אני חייבת
באותו הנושא: