16 תשובות
לא
פעמיים בערך בכל החורף
אני כן
אנונימית
כן
ייאפ.
תמיד.
זה מציק לי אין קשר לחורף או כל עונה אחרת.
תמיד.
זה מציק לי אין קשר לחורף או כל עונה אחרת.
כן
כשמתחשק לי
כן
אלו חייה של רקדנית לצערי
אלו חייה של רקדנית לצערי
כן.
זה תלוי מה סוג הבת לדוגמא אני בכלל עושה לייזר וככה אין כלום
כן
אם זה כבר ממש מציק אז כן
לרוב לא אבל יש פעמים שכן
לפעמים
לא ממש לא