9 תשובות
רק אם יש לי כוח אבל לרוב לא
אנונימית
אני התחלתי השנה לגלח אבל בינתיים אני לא מגלחת כי סגר ואני עם מכנס ארוך כי חורף אבח אם לא היה סגר הייתי מגלחת כי אני חא אוהבת ללכת לבית ספר עם גרביון או טייץ
בלי שום קשר לסגר יש לי חבר אז כן
אנונימית
כן אבל נטו כי זה כיף לי
נע,תלוי יש פעמים שאינלי כוח שזה כל הזמן בערך ויש פעמים שפשוט הבסטי אומרת לי להתגלח אז אני מתגלחת
כמעט ולא, רק פעם בכמה חודשים
אם אני זוכרת אז כן, בשביל עצמי.
אני שונאת שישלי שיער גוף זה מגעיל אותי
אני שונאת שישלי שיער גוף זה מגעיל אותי
כן פעם בשבוע בשביל לא להרגיש גורילה
באותו הנושא: