8 תשובות
לא
אנונימית
כן
אם באלי אז כן
למה כן? אם אף אחד לא רואה לכן את הרגלייםה כשמגלחים סתם גדל כפול
לפעמים שמתחשק לי
אני עושה לייזר אז...
כן
משתדלת שכן אבל אם אין לי כוח לא כזה קריטי לי ואני אוריד שבוע אחרכ