7 תשובות
שואל השאלה:
לא נקודת חן, זה הרבה יותר בולט וגדול
לא נקודת חן, זה הרבה יותר בולט וגדול
אנונימית
לא
קחי את זה כמשהו להתגאות בו
קחי את זה כמשהו להתגאות בו
לא
ואם מישהו ישפוט אותך על צלקת הוא סתם דפוק
תזכרי את זה
ואם מישהו ישפוט אותך על צלקת הוא סתם דפוק
תזכרי את זה
לא
של נקודת חן? אם כן אז גם לי יש ועם הזמן לומדים להתרגל לזה וזה ממש לא נורא
אנונימית
לא. יש לי אקנה בגב כבר הרבה זמן (לא שאני משווה) ואנשים לא יתפסו אותך על דבר כזה או יפסלו אותך בגלל זה. מראה חיצוני סה חא הכל
לא אנשים לא יפסלו על שטויות. ואם כן אז הם מטומטמים
באותו הנושא: