3 תשובות
שואל השאלה:
ואז יהיו לי שפתיים נורמליות כמו של כל אחד אחר בעולם וחיוך ישר ולא עקום או שיהיה לי עוד צלקת מהניתוח הזה? ומה הסיכונים?
אנונימית
אני לא יודעת, אני לא מוסמכת לתת לך מידע מדויק ואמין על הנושא.
כדאי שתתייעצי עם רופא.