6 תשובות
מי שיאהב אותך באמת לא יסתכל על זה אפילו, אבל רציני, אני לא חושבת שזה כזה נורא, יותר נכון בכלל לא..
אל תחשבי על זה יותר מידי, כי חוץ מזה שזה יוריד לך את הבטחון זה לא ייתן כלום
אל תחשבי על זה יותר מידי, כי חוץ מזה שזה יוריד לך את הבטחון זה לא ייתן כלום
אחותי יש לי כתם לידה ענקי על התחת בירך כזה והאמת שזה אף פעם לא הפריע לי (אחלה מידע לחלוק עם אנשים זרים)
ישלי שתי צלקות כאלה על הפנים... והיום לי 3 בני זוג, ועוד הרבה קטעים עם בנים.
אם מישהו אוהב אותך זה בכלל אופי לא בכלל צלקת מסכנה והיא לא תהרוס את זה.
אם מישהו אוהב אותך זה בכלל אופי לא בכלל צלקת מסכנה והיא לא תהרוס את זה.
אני יודעת שבדרך כלל אנשים אומרים שהם אוהבים כל מה שבשאלה, כדי לא להוריד למישהו- אבל בצלקות יש משהו ממש יפה לדעתי זה מראה על חספוס כזה לא יודעת חח
לפי דעתי צלקות זה מגניב וזה מייחד אותך
זה ממש לא מוריד