3 תשובות
כן, אם תנסי הם יאשרו כנראה
לא ממליצה לך אבל תנסי אני ניסית להתקבל ועברתי את האודישן גם לתלמה וגם לעירוני א ואז אחרי הראיון הם לא קיבלו אותי בגלל הממוצע המוזווע שלי פפ
(סורי על המידע המיותר, פשוט קיבלתי תשובה היום ואתמול ואני קצת עצבנית על עצמי)
היי, לאיזה מגמה? ולא בדיוק הבנתי אם את רוצה לנסות השנה או שנה הבאה..?