4 תשובות
אם את במסה המטרה היא להשמין, תוך כדי שמירה על כל מרכיבי המזון בתפריט שלך.
המטרה במסה זה עודף קלורי ועלייה במשקל...
זה אפילו יכול לעזור, תלוי באיזון..
שואל השאלה:
אני יודעת שהמטרה זה להעלות במשקל, אני קראתי שכדאי לשמור על אחוזי שומן נמוכים תוך כדי עליה במסה בגלל זה אני שואלת
זה בסדר...
כל עוד תגיעי לצריכת החלבון היומית שלך, ותקפידי על שגרת האימונים..