7 תשובות
יכול להיות כן
שואל השאלה:
איך מטפלים בזה?
איך מטפלים בזה?
אנונימי
בהפרעות אכילה? דבר ראשון לדבר עם מישהו מבוגר שאתה סומך עליו, ואז ללכת לטיפול פסיכיאטרי וכל זה...
גם היום? לא נמאס לך לשאול?
אנונימית
נגיד והוא שאל את זה 10 פעמיים...
מזה משנה?^
מזה משנה?^
אנונימית
הוא שואל את זה כמעט כל יום כבר כמה חודשים. אני פשוט לא מבינה מה הפואנטה בלשאול אותה שאלה ולקבל אותן תשובות וזה כבר חופר
אנונימית
באותו הנושא: