10 תשובות
יכולות להיות הרבה סיבות. בדרך כלל סיבה נפשית. יכול מאוד להיות שאת מנסה להגביל את עצמך באוכל וזה מוביל לבולמוסים. הפרטי פתוח.
שואל השאלה:
אני אוכל מסודר בוקר צהורים ערב
חוזר מהעבודה מתפוצץ הכל באוכל את המקרר הכל או כלום כמה וכמה פעמים עד שכואבת הבטן ואני משמין
אני אוכל מסודר בוקר צהורים ערב
חוזר מהעבודה מתפוצץ הכל באוכל את המקרר הכל או כלום כמה וכמה פעמים עד שכואבת הבטן ואני משמין
אנונימי
מבינה אותך לגמרי. קורה לי גם.היו לך הפרעות אכילה אחרות בעבר? אתה מעוניין לרדת במשקל? בעיות דימוי גוף?
שואל השאלה:
היתי בעבר שמנמן כיום אני עליתי בעיקר במשקל ממסת שריר עם כמה שומן בגלל זה אבל אני מרגיש שזה לא טוב כי אני מכניס אוכל לא בריא וללא שליטה!
היתי בעבר שמנמן כיום אני עליתי בעיקר במשקל ממסת שריר עם כמה שומן בגלל זה אבל אני מרגיש שזה לא טוב כי אני מכניס אוכל לא בריא וללא שליטה!
אנונימי
משפט שמאוד עוזר לי: זה או להתמודד עם הדחף לבינג ולהרגיש חרא ממנו או להרגיש חרא אחרי הבינג.
לפעמים אני גם הולכת לחדר נועלת את הדלת ופשוט מנסה כמה שיותר הסחות דעת
שואל השאלה:
דבר אחד שיצא טוב מזה שעליתי ! במסת שריר ונהיתי באדיבילבדר אפשר לומר אבל אם כל הכבוד העליתי שומן מערכת יחסים אינה בריאה עם אוכל וקשיים
דבר אחד שיצא טוב מזה שעליתי ! במסת שריר ונהיתי באדיבילבדר אפשר לומר אבל אם כל הכבוד העליתי שומן מערכת יחסים אינה בריאה עם אוכל וקשיים
אנונימי
אצלי לא עליתי בשריר אז זה עוד יותר קשה... הכפלתי את המשקל שלי פי 1.5
שואל השאלה:
אם את לא מתאמנת סביר להניח
סבלת מבןלימיה?
אם את לא מתאמנת סביר להניח
סבלת מבןלימיה?
אנונימי
לא. בעבר הייתי עם אנורקסיה. זה דיי חרא כל ההפרעות אכילה האלו. מאז שיש לי אותן אני לא זוכרת את עצמי שמחה
באותו הנושא: