התחברות
הרשמה
יש לי חיידק הליקובטור ואני לוקחת 14 כדורים ביום אני בצבא אז לא יודעת אם המינונים טובים , מישהו עבר את זה גם ?
ויכול להסביר לי על תהליך ההחלמה והכדורים
10 בדצמבר 2022, 12:40
הליקובקטר פילורי
תרופות
כדורים
תופעות לוואי
חיידקים
2 תשובות
לכי לרופא ותבקשי הסבר
ש
שם השמות ;)
לכי לרופא לקבל הסבר אבל נראלי שהמינונים בסדר כי היה לי גם והייתי לוקחת מלא כדורים
ב
בושרה החתיך
באותו הנושא:
מישהו שמבין בחיידק הליקובטור פילורי?
יש סיכוי שיש לי את חיידק ההליקובטור(אם רשמתי נכון) חיידק בקיבה, למישהו יש את החיידק הזה ויכול לתת לי מידע עליו בבקשה
כל שנייה חיידק מכפיל את עצמו בשניים, לוקח דקה שלמה למלא כוס בחיידקים. תוך כמה זמן החיידקים ימלאו חצי כוס?
לאנשים שהיה להם או יש להם את החיידק בבטן- ההליקובטור.
"בתרבית החיידקים מתחלק כל חיידק לשניים אחת לשעה" כמה חיידקים יש בשעה הראשונה, בשנייה, בשלישית?
נגיד ואני חולת קורונה ואני מתאפרת להנאתי החיידקים נשארים על המוצרים לתמיד???
שאלה במתמטיקה: בתרבית חיידקים מתחלק כל חיידק לשניים אחת לחצי שעה, בשעה 8 בבוקר היו בתרבית 40000 חיידקים, כמה חיידקים היו בתרבית בשעה שלוש בצוהרים, ( זה בעיות גדילה ודעיכה)
למישהו פעם היה הליקובטור פילורי ויודע מה מותר ומה אסור לאכול?
יש לי חיידק בקיבה ואני צריכה לקחת 10 כדורים ביום אם אני יוריד כדור אחד שגם ככה אני לוקחת אותו כאילו במקום לקחת אותו 2
יש לי חיידק שאו שאנטיביוטיקה הורגת את החיידק או החיידק אותך
אם אני לוקחת מחר ריטלין של 10 ואני לוקחת שניים זה טוב?