5 תשובות
היה לי
בדיוק כמו שכתוב באינטרנט
שואל השאלה:
תפרט בבקשה מה הסיכונים או מה זה עושה
יכול לעשות כיב קיבה ומגדיל את הסיכון לסרטן קיבה
החיידק עצמו עושה כאבי בטן צרבות בחילות
יש לי אותו כל החיים בערך והוא ער ואני לא מרגישה אותו כל כך
עשיתי פעמיים טיפול באנטיביוטיקה וזה פשוט לא עזר עדיין יש לי אותו ואני חיה איתו, מה שאני יודעת נראה לי שזה מגיע מאוכל מהיר וחלבי נראה לי אסור לאכול במהלך הטיפול בקיצור רק בדיקה יכולה להגיד אם יש לך יש בדיקת צואה בדיקת נשיפה וכאלה עדיף צואה לדעתי,תרגיש טוב
שואל השאלה:
מה זה בדיקת נשיפה?
באותו הנושא: