4 תשובות
אם אמרו לך לקחת 10 יש סיבה. תקחי את הכל או תתייעצי עם הרופא
הליקובקטור? וואי מבינה אותך
אני אישית לא הצלחתי לסיים את הכדורים והקאתי ואני תקועה עם החיידק הזה מעל 4 שנים
אני אישית לא הצלחתי לסיים את הכדורים והקאתי ואני תקועה עם החיידק הזה מעל 4 שנים
אנונימית
אם רופא אמר לך לקחת 10 תקחי 10
שואל השאלה:
כן הליקובקטור היה את זה גם לאמא שלי וגם לאחותי והם גם לא לקחו הכל הם הורידו כדור אחד ועבר להם אבל אני מפחדת שלי זה לא יצליח
כן הליקובקטור היה את זה גם לאמא שלי וגם לאחותי והם גם לא לקחו הכל הם הורידו כדור אחד ועבר להם אבל אני מפחדת שלי זה לא יצליח
אנונימית
באותו הנושא: