13 תשובות
שנה
כל חצי שנה
פעם באף פעם
גוזרת קצוות כל שנה כזה
גוזרת קצוות כל שנה כזה
חצי שנה
כל פעם שיש תקופה רעה אני מסתפרת אז זה תלוי
שנה וחצי
פעם בשנה
עכשיו אני לא מתכוונת להתספר אני חוזרת לשיער הארוך שהיה לי
כי גם כולם אמרו לי שיפה לי ארוך
עכשיו יש לי עד השכמות
עכשיו אני לא מתכוונת להתספר אני חוזרת לשיער הארוך שהיה לי
כי גם כולם אמרו לי שיפה לי ארוך
עכשיו יש לי עד השכמות
שנה בערך
אני לא מסתפרת אני מאריכה ואז תורמת
אני לא מסתפרת אבל כל חצי שנה ממוצלץ
כשאני חוטפת קריזה על השיער שלי
כל פעם שמשעמם לי
שנה פחות או יותר
באותו הנושא: